Sklápěcí nástavby pro podvozky do celkové hmotnosti 3,5t jsou vyráběny převážně v provedení se sklápěním třístranným. Tyto nástavby mohou být opatřeny bočnicemi z lehkých ocelových profilů vyráběných přímo pro sklápěče nebo z Al profilů valníkového typu. Pohon hydrauliky pro sklápění korby zajišťuje převážně samostatný elektrohydraulický agregát napájený z akumulátoru vozu.
Sklápěčkové nástavby jsou vyráběny ve třech kategoriích:
- Sklápěče na vozidlech do 3,5t montážní dílny
- Sklápěče na vozidlech do 18 t
- Sklápěče na vozidlech do 50 t
Bočnice jsou převážně tvořeny z ocelových profilů určených přímo pro sklápěče, případně ze speciálních sklápěčových hliníkových profilů včetně speciálních uzávěrů. Tyto nástavby lze dodat i v kombinaci s hydraulickou rukou.
Střední kategorie sklápěčů je určena pro vozidla do celkové hmotnosti 18 tun. Tyto sklápěče převážně v třístranném provedení jsou vyráběny v největší míře pro svoje všestranné využití pro přepravu různých materiálů (štěrky, písky, stavební materiály až po paletové zboží). Pro výrobu je použito materiálů 11523 popř. materiálů se zvýšenou oděru vzdorností HARDOX popř. XAR, jenž prodlužují životnost sklápěčové nástavby.
Poslední kategorii tvoří nástavby pro těžkou přepravu v nejnáročnějších podmínkách jako je např. zakládání staveb, převoz materiálů demolic atd. Tyto vozidla jsou v hmotnostní kategorii do 50 t celkové hmotnosti. V nabídce jsou nástavby třístranné popř. s hydraulicky ovládanou levou bočnicí. Nástavba je tudíž konstruována jako dvoustranná, případně třístranná. Levá bočnice je horizontálně dělená, přičemž horní část je volně zavěšena v horní části v ložiskách a spodní je hydraulicky ovládaná. Aretace bočnice je pomocí hydraulických válců ve sloupcích nástavby. Velkou výhodou hydraulicky odklopné bočnice (cca o 135 stupňů) je skutečnost, že při sklápění nedochází k zasypávání podvozkových skupin a agregátů, jelikož bočnice slouží jako prodloužení podlahy při sklápění. Samozřejmostí této kategorie je použití materiálů HARDOX a XAR.